Bagai kan Matahari Dan Hujan,Tak kan pErnah satu tujuan!


Aku menerima segala nya kini dengan berlapang dada.. Dengan Hati tErbuka..Apa lah Arti nya "Cinta" jika senantiasa, bersulam dengan Air mata,Apalah arti nya "Cinta" bila di hati nya ada dia? Apalah artinya"Cinta" jika tiada kekuatan tuk membina dan memelihara nya? jadi biar kan lah'Cinta' berlalu Mungkin ini yang tErbaik Untuk semua, Untuk Aku ,Engkau dan Dia!Yang manis ku jadikan kEnangan .. Yang pahit Ku jadi kan pEngajaran, Walau hati ku pErih aku masih mampu mengukir senyuman, karna sekurang2 nya aku telah kurnia kan dengan sebegini kekuatan, walau aku di tomah dengan sekian banyak kekurangan dan keburukan,Apa pun kita tetap manusia, Tidak ada yang perlu aku sesal kan,Hanya yang mampu aku katakan, "Terima kasih dan maaf kan untuk sEgala nya" kEbahagiaan Aku,kau dan Dia Aku Serah kan hanya kepada..Allah Semata..Amien ^-^

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komentar anda !